Често задавани въпроси

ТУК МОЖЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ОТГОВОРИТЕ НА НАЙ-ЧЕСТО ЗАДАВАНИТЕ НИ ВЪПРОСИ: 

 

1.Кога се извършва доставката?

Поръчки,приети до 15ч,се изпращат същия ден за получване от Вас на следващия.Ако са поръчани след 15ч,стоката се изпраща на следващия ден.


2.Имам ли право да видя и пробвам продукта преди да го заплатя?

Да,имате право и препоръчваме да се възползвате от възможността за ПРЕГЛЕД и ТЕСТ на стоката при доставката й.Така Вие не само ще може да прегледате съдържанието на пратката,но и да пробвате дрехите/обувките,които сте поръчали.Така ще заплатите поръчката САМО АКО одобрите напълно продукта. Ако обаче поради някаква причина не го одобрите,стоката се връща за наша сметка.


3.Кой заплаща разходите по връщането на стоката?

Ако стоката е отказана при самата доставка,връщането е за наша сметка.Ако обаче поръчката е приета от клиента и той впоследствие реши да я върне,тогава разходите по връшането са за негова сметка.


4.Кога доставката е безплатна?

Доставката е безплатна САМО АКО това е изрично посочено за съответния артикул.

 

5.Кой заплаща доставката на стоката до България?

Разходите по транспортирането на стоката от чужбина до tiptop.bg в София са включени в цените на стоките.


 6.Оригинална ли е стоката?

Всички продукти на tiptop.bg са 100% оригинални и са закупени от съответните марки-производители,техни официални представители или контрагенти.


7.Мога ли да поръчам по телефон или имейл?

Разбира се!Може да поръчате по избран от Вас начин-чрез телефон или като ползвате контактната форма на сайта или да ни пишете на office@tiptop.bg 


8.Стоката има ли гаранция?

Да,съгласно българското законодателство имате право да върнете или замените продукта след основателна претенция за рекламация.За да бъде уважена такава рекламация,е необходимо стоката да не е увредена вследствие на неправилна употреба.

 

9.Издавате ли фактури?

Разбира се!За целта са ни необходими съответните данни,които моля да ни изпратите.